czwartek, 21 czerwca 2012

high5 z...Ernest Kozłowski (Eris Is My Homegirl)

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z muzyką w ogóle? szczególnie tą ciężką :)

Czasy wcześniejsze to przykra sprawa, bo słuchałem takiej kupichy, że aż szkoda gadać, więc przemilczę. Jak miałem 14 lat zakupiłem gitarę i to był chyba moment, który spowodował, że zainteresowałem się nią (w sensie muzyką) na poważnie. Ciężaru zacząłem słuchać tak naprawdę z 5 lat temu. Moją wielką miłością był Wolfchant i wczesne nagrania Behemoth’a. Metal z lasu, poganie, palmy kościoły i wierzmy w nordyckie bóstwa haha. Długo, długo katowałem folk i pagan metal, po czym przeniosłem się na death metal i skończyłem tak jak teraz czyli techniawki, auto-tune i zniewieściali chłopcy.



2. Jakie są kulisy powstania EIMH?


Samo EIMH powstało w 2008. Ja dołączyłem do zespołu w kwietniu 2010. Co ciekawe zostałem znaleziony przez Piotrka (basistę) na portalu last.fm. Wysłał mi wiadomość czy potrafię coś tam pokrzyczeć i ewentualnie pośpiewać, wiec był to mega przypadek. Przyszedłem na próbę okazało się, że idealnie wpasowuje się w klimat kapeli i zostałem tu na dłużej.


3 Coś na temat polskiego rynku muzycznego i sceny core'owej w naszym kraju?


To może zacznę od polskiego rynku muzycznego. Odgrzewany kotlet. Nic się nie dzieje ciągle te same gwiazdeczki, które nagrywają po raz setny identycznie brzmiący utwór wzorowany na popkulturze zza oceanu. Nie mówię, że muzyka puszczana w radiu jest słaba, lecz po prostu dla mało wymagającego słuchacza i wtórna. Co do sceny z szeroko rozumianego „coru” to Polska ma naprawdę silną ekipę, która z dumą może ją reprezentować. Sporo zaczęło się ostatnio dziać, wysyp zespołów, teledysków i nagrań. Wszystko idzie do przodu i mam nadzieje, że będzie jeszcze lepiej i zespoły nareszcie będą miały publikę na jaką zasługują.



4. Kulisy nagrywania Trollin' Hard?

Demo to tak przykra sprawa, że po prostu jej nie skomentuje. Mega zawiedliśmy się na osobie, która nas nagrywała i tyle.


5. Plany na przyszłość bliską i dalszą?


Aktualnie nagrywamy dwa single do przyszłej płytki, którą planujemy realizować w sierpniu. Do tego planujemy mega niespodziankę. Głębiej w przyszłość się nie zaciągam, bo nikt nie wie jak to będzie i jak to się rozwinie.



zdjęcia:
Tomasz Możdżeń, Sławek Przerwa, Tomek Koryszko

1 komentarz:

  1. Nie ośmieszaj się , na pewno od kogoś skopiowałeś jakąś zwrotkę .

    OdpowiedzUsuń