wtorek, 18 września 2012

Merch Story...Unrest Clothing!

Dzisiaj w "Merch Story" poopowiada nam trochę Unrest Clothing !

1. Jak powstało Unrest Clothing?

Od dawna myśleliśmy z moja kobieta nad jakimś wspólnym zajęciem. Mi od zawsze chodziło po głowie projektowanie wzorów na koszulki. Sam mam całą szafę tishertów różnych bandów, przetestowałem wiele firm produkujących koszulki, więc mam na tym polu jakieś doświadczenie. Jak widać pomysł się przyjął i od tej pory głowy mamy pełne pomysłów na kolejne wzory. Staramy się żeby nasze ciuchy były jak najlepsze jakościowo i żebyśmy sami chcieli w nich chodzić, a to jest chyba najlepszy wyznacznik jakości.



2. Jak to sie stało, ze zrobiliście ''zespołowe'' koszulki (Jenna Eight)?


Od początku chcieliśmy żeby Unrest było wyłącznie naszym projektem. Nie braliśmy pod uwagę współpracy z zespołem. Po rozpoczęciu promocji na facebooku, zaczęło sie do nas odzywać wiele zespołów. Byliśmy do tego sceptycznie nastawieni, ale brzmienie Jenny Eight bardzo nas zainteresowało. Nie jestem fanem łączenia ostrej muzyki core'owej lub metalowej z muzyką elektroniczną, ale w przypadku Jenny zrobiło to na mnie duże wrażenie. Podjęliśmy decyzję o współpracy i nie żałujemy tego. W ciągu tych kilku miesięcy dość dobrze się poznaliśmy i śmiało mogę stwierdzić, że oprócz tego, że grają niezłą muzykę to jeszcze są wspaniałymi ludźmi! Nasz ostatni wspólny projekt to lyric video Jenny do kawałka Caroline, z którego jesteśmy bardzo dumni! Możecie go znaleźć na youtubie pod tym linkiem
: http://www.youtube.com/watch?v=c2d0CV-judo

3. Grafiki na wasze ciuchy robicie sami, czy współpracujecie z artystami/grafikami?


Jak do tej pory wszystkie nasze grafiki wykonaliśmy wspólnie z Cokim Greenway'em (polecamy The Art Of Greenway na facebooku). Cały proces powstawania wzoru wygląda tak, że wspólnie z Natalią uzgadniamy kolejny art, a potem pomysł przedstawiamy grafikowi. Po paru dniach dostajemy ogólny szkic i myślimy nad dalszymi szczegółami. Nigdy nie kupiliśmy i nie kupimy gotowych wzorów, chcemy by każdy z nich był od początku, do końca naszym pomysłem.

4. Chcecie kontynuować współpracę z zespołami?

Dla nas na pierwszym miejscu jest zawsze Unrest Clothing. Mamy swój styl, którego będziemy się trzymać. Jeśli znajdzie się zespół, który zainteresuje nas swoją muzyką i styl Unrest nie będzie z tym kolidował, to jak najbardziej jesteśmy otwarci na taką współpracę.

fot.: Robert Zembrzycki BandPhoto

5. Jakie plany na przyszłość?


Unrest jest naszym ,,dzieckiem'' i jak przystało na dobrych rodziców chcemy, aby sie jak najbardziej rozwijało. Planujemy rozszerzać naszą ofertę o kolejne części garderoby, również damskiej. Dla nas jest to przede wszystkim super zajęcie, które daje nam dużo satysfakcji i napewno nie mielibyśmy nic przeciwko gdybyśmy w przyszłości mogli poświęcić się tylko temu.\m/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz