niedziela, 12 maja 2013

3 na 3 z...Brad Garcia ( Safe To Say )


Miałem przyjemność odbyć krótką rozmowę z Brad'em - wokalistą kanadyjskiej kapeli  pogranicza emo/punk'a - Safe To Say, która po kilku świetnych EP'kach przygotowuje się do wydania LP. Brad zdradził mi co go inspiruje i opowiedział o swoich ulubionych albumach, skiążkach i filmach. Poniżej jego 3 na 3 :)


Płyty

1. "Agaetis Byrjun" Sigur Ros  


Od pierwszego przesłuchania tej płyty, szczególnie kawałka “Ny batteri”, Sigur Ros zostali moją ulubioną kapelą I jest nią do teraz. Wciąż puszczam ten album na okrągło…I, jak dla mnie, jest on najbardziej “wpływowym” albumem w moim życiu z powodów, których nie potrafię nawet w pełni wyjaśnić. Jest po prostu idealny.

2. "Deja Entendu" Brand New


Pamiętam chwile, gdy usłyszałem piosenkę “Sic Transit Gloria…” kiedy byłem jakoś w 6 klasie i strasznie się w nią wkręciłem. To był dla mnie pierwszy haust ‘skomlącego’ emo-rocka więc poleciałem kupić płytę :) Nawet jako 12stolatek pamiętam jak myślałem „kurde, ten koleś umie pisać!”. I wciąż uważam że Jesse Lacey jest najlepszym tekściarzem ostatnich kilkunastu lat.


3. "Mellon Collie and the Infinite Sadness" Smashing Pumpkins


Album składa się z 28 piosenek, i nie ma innej płyty ( ani nawet kapeli) która brzmi w ten sposób…niezależnie od tego jak proste są kompozycje. I piosenka “1979” jest według mnie jedną z najlepszych piosenek w historii!

Książki
 
1. "Stary człowiek i morze" Ernesta Hemingway’a

To książka którą, która tak wciąga, że można przeczytać ją w godzinę lub dwie…ciągnie się ona za mną od pierwszego przeczytania, a miałem wtedy jakoś 14 lat.

2. "Watchmen ( Strażnicy )" Alana Moore’a

Moore jest pieprzonym geniuszem i jednym z najlepszych krytycznych umysłów swojego pokolenia…Komiks, Powieść graficzna, nazywaj to jak chcesz – ta książka porusza więcej tematów i problemów społecznych niż niejedno pasmo wiadomości przez dekadę. Ilustracje też są wspaniałe!

3. "Pożegnanie z bronią” Ernesta Hemingway’a

Po prostu to przeczytajcie – jest tego warte, uwierzcie!

Filmy
 
1. "Powrót do Garden State"


Oglądam pełno filmów, ale od 14 roku zycia, czy jakoś tak, ten zawsze był moim ulubionym. Jest napisany w prosty sposób, dialogi są genialne I przyjemnie się go ogląda. I zawsze fajnie popatrzeć na Natalie Portman ;)


2. Każdy film Wes’a Anderson’a, bo ten koleś jest pokręcony I świetny w tym co robi!


3. "Drugie oblicze"


Wiem, że to nie jest ‘cool’ lubić nowe rzeczy, ale kilka dni temu obejrzałem ten film od razu trafił do mojej czołówki! Nie mogę tego jasno uargumentować, po prstu doceniam dobrze napisane rzeczy…Jeśli go jeszcze nie widzieliście, szczerze polecam!


Polecam również zapoznać się z najnowszym kawałkiem Safe To Say!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz